O POKLAD STRÝCA JURÁŠA - literární soutěž pro děti

03.10.2017 23:34

O POKLAD STRÝCA JURÁŠA - Já jsem tvůj člověk

Obrázek k soutěži O poklad strýca Juráša„Vše v přírodě - každá květina, každý strom a každé zvíře nás může mnohému naučit“ 
(Eckhart Tolle)
„Člověk nese zodpovědnost za všechno, co kdy ochočil“ (Antonie de Saint-Exupéry)

 

Městská knihovna Rožnov pod Radhoštěm  a Místní knihovna Vidče vyhlašuje oblastní kolo literární soutěže pro děti:
 „O poklad strýca Juráša“ na téma „Já jsem tvůj člověk“.

 

JÁ JSEM TVŮJ ČLOVĚK aneb vztah mě - člověka - k obyvatelům živočišné říše

 

Podtémata:

Zvíře - zachránce člověka, člověk - zachránce zvířete
Pohádka z říše zvířat 
Můj zážitek se zvířetem
Moje oblíbené zvíře - podobám se mu v něčem?

 

Pravidla

Literární soutěž pro děti od 6 do 15 let
Soutěž zároveň oblastním kolem celostátní soutěže „Kde končí svět”.

Každý účastník si může vybrat jedno z navržených témat a zpracovat je jako prózu, poezii, drama nebo komiks. Každý účastník může zaslat příspěvky jen do jedné kategorie. V poezii lze zaslat až 3 básně. 
Oblastní kolo soutěže probíhá od 2. října 2017, do 30. listopadu 2017.

Vyhodnocení oblastního kola proběhne 29. ledna 2018.

Vítězné práce postupují do okresního/krajského, popř. republikového kola.

Soutěžní práce musí být opatřeny titulní stranou se jménem a příjmením autora, třídou, věkem, celou adresou, názvem zvoleného tématu, telefonickým kontaktem a názvem školy. Titulní list je možné stáhnout z www.knir.cz. Příspěvky zasílejte na email: knihovna@knir.cz.

Titulní list ke stažení [ 33 kB, DOC ]

Informace k soutěži O poklad strýca Juráša

 

—————

Zpět